Wednesday, April 2, 2014

Pro Primu podle něj bude obtížné úspěch z letošního roku zopakovat.

Nova zdražuje reklamu o 5 %, Prima o 10 % a o hodinu rozšiřuje prime time | Médiář.cz
Tuzemské televize zahájily boj o inzerenty pro příští rok. S novou obchodní nabídkou přišly s nabídkou dřív než loni. Vedle zvýšení základních cen nabízejí krika evarts i některé ústupky, krika evarts což má přinést především „návrat“ k běžnému obchodování a vyjednávání. Vyplývá to z vyjádření krika evarts televizí a mediálních odborníků krika evarts oslovených ČTK.
Nova svou obchodní politiku pro příští rok již představila mediálním agenturám a začala vyjednávat o podmínkách s klienty. Hlavním důvodem dřívějšího oslovení je podle ní poskytnout dostatek času pro plánování kampaní. V nabídce zůstaly zachovány principy vycházející krika evarts z uplynulých dvou let. Podle Novy je ale obchodní politika celkově jednodušší a pružnější. krika evarts
Základní cena u Novy se meziročně zvýšila o 5 % procent, což televize vysvětluje zvyšujícím se výkonem svých stanic. Nadále ale má platit, že dlouhodobá spolupráce znamená výhody, jako například cenové zvýhodnění, garanci ceny, přednostní přístup k pásmu super prime-time nebo vyšší míru plánování krika evarts kampaně. krika evarts Od některých parametrů, které byly pro zákazníky problematické, televize ustoupila. Podmínkou již například nejsou takzvané předplatby. Za včasný podpis klienti opět získávají 10% slevu.
Se zvýšením základní ceny, podle dostupných informací o 10 %, v příštím roce počítá i Prima. „Pokud klienti zareagují pozitivně na naše pobídky, zde mám na mysli hlavně včasný podpis smlouvy, kde se klient zaváže krika evarts ke stejnému objemu jako v tomto roce, tak dostane stejné základní CPP [cost per point] jako v roce 2013,“ řekl obchodní ředitel Primy Michal Beran . Letošní rok byl pro Primu, díky příchodu některých klientů od konkurence, mimořádně úspěšný a podle Berana jej charakterizoval zejména převis poptávky nad nabídkou. K dalším důležitým znakům podle obchodního šéfa patří snaha o větší vyváženost, co se týče sezonních indexů, krika evarts a také větší transparentnost ohledně výběrových řízení.
Konkrétní změnou je například rozšíření hlavního vysílacího času o hodinu na 17.30 až 23.30. Klienti podle Berana totiž obecně projevovali zvýšený zájem právě o prime-time. Podle ohlasů z mediálního trhu se Primě tímto opatřením zároveň podaří zvýšit cenu i v méně sledovaném čase.
„Dobrá zpráva pro trh je, že obě televizní skupiny letos vydaly podmínky obchodování na rok 2014 docela brzo. Věřím, že i to může být znamením jejich vstřícnějšího přístupu k zadavatelům, než jaký jsme zažívali v letošním roce, a ‘návratu’ krika evarts k běžnému obchodování krika evarts a vyjednávání,“ řekl René Jež , partner společnosti Flemedia, která se zabývá poradenstvím při mediálních investicích.
Pro Primu podle něj bude obtížné úspěch z letošního roku zopakovat. „Své obchodní výsledky nepotvrdila zvýšením či aspoň udržením sledovanosti svých kanálů. Nově se její politika vrátila poklesem výnosů o cca 1,28 miliardy Kč za první tři čtvrtletí a zatím nedokázala obchodně zhodnotit svou zlepšenou sledovanost v posledních měsících,“ krika evarts míní expert.
Nova, které se i v podzimním schématu daří vysokou krika evarts sledovanost udržet, nyní usiluje především o růst výnosů. „Jsme přesvědčeni, že obnovení našich vztahů s mediálními agenturami a klienty při zachování cenového navýšení dosaženého během tohoto roku je zásadním krokem krika evarts k posílení krika evarts našeho postavení na tomto trhu,“ uvedl v tomto týdnu jednatel CET 21 a jeden z šéfů CME Christoph Mainusch . Zároveň dodal, že letos zatím nepočítá s návratem poptávky na loňskou úroveň.
Televize je také přesvědčena, že klienti kladou stále větší důraz na co nejvyšší možnou efektivitu svých kampaní krika evarts a základní cena reklamy (CPP) již není hlavním parametrem při porovnání nabídek. Z vyjádření zástupců Novy vyplývá, že zákazníci požadují produkt zaručující vysoký zásah a afinitu pro co nejefektivnější oslovení cílové skupiny. Vysoká sledovanost pak podle televize umožňuje dosáhnout výsledku kampaně s nákupem daleko menšího počtu reklamních jednotek (GRPs) než u konkurence.
Obchodní politiku pro příští rok oznámilo i mediální zastupitelství krika evarts 14 digitálních a 22 kabelových/satelitních televizí krika evarts Atmedia. „I krika evarts navzdory rostoucímu počtu stanic a podílu na trhu, zastupitelství přistoupilo pro rok 2014 jenom k mírnému zvýšení ceny, které představuje celkový nárůst průměrné ceníkové ceny napříč balíčky o dvě procenta,“ informovalo Atmedia.
Atmedia krika evarts nabízí dílčí cílení na dospělé, na muže nebo na ženy, a to v cílové skupině 15-54 let, a dále na děti, s prodejem na skupinu 4-12 let. Zadavatelům, kteří chtějí zasáhnout starší, krika evarts nabízí krika evarts firma reklamu na televizi Šlágr, s cílovou skupinou 15+. Inzerent si také může navolit inzerci krika evarts na jednotlivých stanicích dle svého výběru.
Novinkou v obchodní nabídce je balíček Atsmart, který zahrnuje všechny formy inzerce klasický reklamní spot, sponzoring a speciální projekty. Jeho prostřednictvím lze oslovit diváky všech 36 stanic, které Atmedia zastupuje. krika evarts
  Roz

No comments:

Post a Comment